Virtuální prohlídka školy

NÁŠ ADAPTAČNÍ KURZ

04.10.2016 21:04

Krátce po začátku školního roku jsme jeli na adaptační kurz. Ráno 12. 9. 2016 jsme se shromáždili před školou na Mendlově náměstí. Až dorazili všichni na místo srazu, nasedli jsme do autobusu a ten nás odvezl na Vysočinu. Cesta nám uběhla rychle, a když jsme dorazili na místo určení, náš „adapťák“ mohl začít. Nejdříve jsme se rozdělili do chatek a vybalili si věci. Chatky byly docela hezké. V některých bylo více prostoru než v ostatních. Když jsme si pokoje pořádně prohlédli, šli jsme před chatu. Naše nová instruktorka Danča nás provedla po celém lanovém centru. Po prohlídce nás čekal oběd. Jídelna byla prostorná. Stoupli jsme si do fronty a čekali jsme na oběd. Velmi dobře tam vařili a na obědě jsme si pochutnali. Pak jsme hráli společně hry a následovalo zdolávání horolezecké stěny. Byla fajn, ale jen někteří si troufli vylézt až nahoru. Hned po stěně následovala svačina. Všichni už jsme měli hlad. Po svačině byl na programu Lanáček, což je menší lanová dráha. V Lanáčku čas rychle ubíhal a za chvíli byl večer. Večer se v jídelně promítal film s názvem Zootopia. Po filmu jsme byli unaveni a po večerce jsme šli všichni spát. Ráno po snídani na nás čekaly rafty, na kterých jsme si užili jízdu na vodě. Po raftech se šli někteří ještě vykoupat. Odpoledne jsme zdolávali obrovská lana. Kdo nelezl na lana, tak mohl do Bonga, kde překonával různé překážky. Po večeři jsme šli na chvíli do Lanáčku a opékat špekáčky k táboráku. Večer byla diskotéka s překvapením, kterým byla ohnivá a kolová show. Další den po snídani jsme si všichni ještě užili honěnou v Bongu, a pak jsme si sbalili věci a jeli zase zpátky do Brna!